Vaihto- ja palautusoikeus

 

Asiakaspalautukset

Asiakas palauttaa paketin 14 vuorokauden sisällä palautusilmoituksesta asiamiespisteelle. Asiakas maksaa palautus postimaksut itse. Palauttaessasi tuotteita, lähetä sähköpostiin (info@sisustuseasyliving.fi) yhteystietosi, sekä tilausnumero ja sähköpostiosoitteesi. Palautettava tuote tulee olla käyttämätön, täysin virheetön ja alkuperäispakkauksessaan. Kun paketti on palautunut Easy Livingille, sen tarkastamisen jälkeen tilille palautetaan tuotteiden summa. Jos asiakas ei ole noutanut alkuperäistä pakettia, perimme 19,90€ summan noutamattomista paketeista. Noutamatta jättäminen EI ole asiakaspalautus. Noutamatta jätettyjen pakettien/vastaanottamattomien rahtien kaikki toteutuneet posti/rahtikulut, sekä muut kulut veloitetaan asiakkaalta ennen rahojen palauttamista. Noutamattoman paketin/rahdin uudelleenlähettämisestä perimme uuden posti/rahtimaksun.
Nämä ohjeet vain suomen sisäisille asiakaspalautuksille. Epäselvissä tilanteissa voit myös soittaa 040 544 1700 liikkeen aukioloaikoina. Palautuksista, joista ei ole etukäteen informoitu, veloitamme 10€ erillisen käsittelykulun.  Mikäli tuote on huonosti pakattu palautettaessa ja se rikkoutuu matkalla, emme palauta rahoja tuotteesta!
Viiden (5) tuotepalautuksen jälkeen emme valitettavasti voi enää toimittaa lähetyksiä.

 

Tuotevaihdot

Tuotevaihdoista veloitetaan 9,90€ uuden toimituksen lähettämisestä.
Tuotevaihdoissa ota yhteys info@sisustuseasyliving.fi tai 040 544 1700

HUOMIOITHAN, että kuluttajasuojalain mukaisesti tilauksen noutamatta jättäminen ei vastaa tuotteen palautusta. Noutamatta jätettyjen pakettien kaikki toteutuneet postikulut, sekä muut kulut veloitetaan asiakkaalta ennen rahojen palauttamista. Noutamattoman paketin uudelleenlähettämisestä perimme uuden postimaksun.

 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa, sekä viallinen tuote

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostitse info@sisustuseasyliving.fi
Mikäli tuote on vaurioitunut  kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio myös tuotteen noutopisteeseen. Jos tuote on rikkoutunut toimituksessa, ota kuva rikkoutuneesta tuotteesta ja kuva myös toimitus laatikosta jossa rikkoutunut tuote on toimitettu!

 

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Shipit- järjestelmää. Voit valita myös myymälästä noudon, jolloin toimituskulusi ovat 0€ ja voit noutaa tuotteesi myymälästä milloin sinulle sopii. Säilytämme myymälästä noutona tilattuja tuotteita 3kk.

 

Toimitusaika

Tuotteet lähetetään tavallisimmin viikon aikana. Alennusmyyntien ja kampanjoiden aikana lähetys voi pitkittyä, mutta tilaukset pyritään toimittamaan postiin viimeistään viikon kuluessa tilauspäivästä. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat sähköisen saapumisilmoituksen. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.
Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, olemme sinuun yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. HUOM! Jos tilauksessa on tuotteita, joille on ilmoitettu poikkeava toimitusaika, koko tilaus toimitetaan vasta puuttuvan tuotteen saavuttua.
Myymälästä noudettavien pakettien nouto onnistuu 1-2 arkipäivän sisällä tilauksen tekemisestä, säilytämme tilauksia 3kk.

EU-direktiivin vaatimuksesta
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla,
kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).